טיפים לבחירת תפריט קייטרינג מתאים לאירוע

האורחים שמגיעים לאירוע על מנת להשתתף בשמחתכם מייחסים חשיבות רבה לאוכל המוגש במהלכו, הן באופן מודע והן באופן בלתי מודע. למעשה, אצל רבים מן המוזמנים האוכל המוגש עשוי להיות מרכיב עיקרי בערב. אוכל טוב עשוי לשדרג את האירוע רבות; לעומת זאת, אוכל לא מוצלח או לא מתאים עלול לגרום לאירוע להיות הרבה פחות מהנה עבור רבים מן המוזמנים. אם תשקיעו בקייטרינג מקצועי ותבחרו נכונה את המנות, אתם צפויים לקבל לא מעט מחמאות ופידבקים חיוביים מכל האורחים גם זמן רב לאחר האירוע.

העולם הקולינרי ממשיך להתפתח בכל עת, ובכל חודש מופיעים חידושים וטרנדים חדשים. לכן, יש אינספור אפשרויות לבחירת קייטרינג כשר למהדרין או קייטרינג בשרי לאירוע וכן הלאה. גם לאחר שבחרתם בשירות קייטרינג מסוים, סביר להניח שהמלאכה עדיין לא הסתיימה, שכן יש לבחור את המנות המתאימות לאירוע שלכם אשר מוצעות על ידי אותה חברת קייטרינג. כיצד ניתן, אם כן, לבחור את המנות שיתאימו אל האורחים שלכם ואל האירוע שלכם?

התאמת המזנון אל סוג האירוע

ראשית, כדאי לקחת בחשבון איזה מן אירוע אתם מתכננים. מנות שיתאימו לחתונה הן לא אותן המנות שיתאימו במקרה של בת או בר מצווה, או שבת חתן. אם מדובר באירוע עסקי המתנהל בסגנון של מעין "מסיבת קוקטייל", התפריט המומלץ הינו קליל יותר- תפריט נשנושים ופינגר פוד, אשר אינו מצריך ישיבה מסורתית ליד שולחן. בחתונה לעומת זאת, נהוג להגיש מנות "כבדות" יותר ולסעוד בצוותא על יד שולחנות.

התאמת המזנון אל האורחים שלכם

כאשר מתאימים את המזנון אל האירוע, יש לקחת בחשבון את האורחים שלכם, את טעמם האישי ואת המגבלות שעשויות להיות להם. אם, למשל, מדובר באירוע משפחתי בו מרבית המוזמנים הינם בני עדה מסוימת, כדאי לשקול לשלב בתפריט מאכלים המאפיינים את אותה העדה. בנוסף, כדאי לקחת בחשבון את גילם של המוזמנים ואל הסגנון שלהם. כך, למשל, אם מדובר באירוע עסקי ויוקרתי עם קהל מוזמנים אנין טעם, כדאי להשקיע ולבחור בשירות קייטרינג מקצועי ואיכותי אשר מגיש מנות שף ייחודיות.

כשרות, צמחונות ומה שבינהם

במידה ולחלק מן המוזמנים יש להגבלה מסוימת מבחינת רגישות לסוגי אוכל מסוימים, שמירת כשרות או צמחונות, כמובן שיש לקחת זאת בחשבון ולדאוג גם להם למנות שיוגשו באירוע. עוד מקרה סביר הוא ריבוי משפחות עם ילדים שמגיעות לאירוע- במקרים כאלה, כדא לוודא כי באירוע יוגשו גם מנות פשוטות יחסית המיועדות לילדים. 

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:  קייטרינג בשרי כשר לאלו אירועים