עריכת אירוע במסעדה לאירועים - הדרך שלך לארגן אירוע

מסעדות רבות מעמידות בפני הלקוחות שלהן את האפשרות של עריכת אירועים בתחומי המסעדה. האפשרות הזאת בדרך כלל מפורסמת במודעות ברחבי המסעדה ואפילו בתוך התפריט, על מנת שלקוח שמגיע לסעוד, ובמקרה גם עומד לערוך אירוע משפחתי בקרוב, יידע שיש לו את האופציה לקיים את האירוע במסעדה וישמחו לקבל אותו שם כבעל השמחה. ישנם הבדלים רבים בין אולמות אירועים ובין מסעדות לאירועים וכל אירוע יקבל אופי שונה לגמרי בין אם ייערך במסעדה או באולם אירועים נפוץ ומוכר.

מסעדות לאירועים – ככה עורכים אירועים היום!

ההבדל הראשי – הוא המחיר. עריכת אירוע משפחתי או עסקי במסעדה – לבטח יעלה פחות. מי שחשוב לו לקיים את האירוע אך התקציב שלו מוגבל – יוכל למצוא מסעדה שבה יוכל לערוך את האירוע בלי לחרוג מהתקציב שהועמד לצורך זה. יתרון נוסף הוא המקום. מסעדות שעורכות אירועים – השטח שלהן קטן בהרבה מהשטח של אולמות אירועים, לכן מתקבל אירוע אינטימי ונעים. בדרך כלל, בעת קיום אירוע במסעדה, תהיה המסעדה סגורה בפני הקהל הרחב ופתוחה רק עבור האורחים והמוזמנים של מארגני האירוע, וכך אין אנשים זרים וכל המסעדה מוקדשת לאורחי המסיבה.

יתרונות נוספים לעריכת אירוע במסעדה

בעלי מסעדה רבים מחזיקים תפריט נפרד עבור עריכת אירועים במסעדה שלהם. בדרך כלל מדובר בתפריט עסקי שיכלול את כל מנות הארוחה, במחיר משתלם במיוחד עבור הלקוחות. במקרים רבים התפריט יהיה מצומצם על מנת שלא לבלבל את האורחים ולהקל עליהם את הבחירה. יחד עם זאת, תמיד תינתן גמישות וניתן יהיה להוסיף או לגרוע תוך התחשבנות בתשלום הסופי.

חשוב לציין שבחירה באפשרות של מסעדות לאירועים אין פרושה התפשרות על שום פרמטר של קיום האירוע. העיצוב והתפאורה יהיו יפים, מושקעים ומתואמים עם בעלי השמחה, האוכל יוכן על ידי מיטב השפים של המסעדה ויוגש בצורה אסתטית ומפתה, וכל צוות המסעדה יעשה כמיטב יכולתו כדי להנעים את זמנם של האורחים, ידאג שהם מרגישים בנוח, שהאוכל ערב לחיכם, שהאווירה במסעדה נעימה ועוד. הרי האינטרס של שביעות רצון הלקוח והאורחים הוא משותף להם ולמסעדה.

למאמר בנושא -  מסעדה לבר מצווה לחצו כאן