בר מצווה במסעדה

אנחנו הישראלים אוהבים לחגוג אירועים בחיק המשפחה. בשנים האחרונות עלה טרנד חדש שבו אירועים שונים נחגגו באולמות גדולים עם הרבה מוזמנים והפקה מרהיבה, אולם לאחרונה נראית דווקא מגמה של חזרה לישן, המוכר והאינטימי. במסגרת המגמה הזו נראית עדנה לאירועים קטנים ומצומצמים, כמו למשל חתונות בוטיק או בר מצוות במסעדות גורמה. אירועי בר מצווה שהפכו חמים במיוחד ומבטאים הזדמנות מצוינת לחגוג באופן אינטימי עם כל המשפחה.

אירוע מצומצם אך איכותי

בר מצווה יכולה להיות הזדמנות מצוינת לערוך אירוע מצומצם במסעדה טובה ואיכותית שבה כולם ייהנו. העלויות נוחות וזניחות לעומת אירוע גדול שבו בני המשפחה נדרשים להפקה גדולה שעולה הרבה מאד ודורשת הרבה הכנות. באירוע כזה יכולים כל בני המשפחה לרבות חתם השמחה ליהנות מזמן איכות עם המשפחה ועם כמה חברים טובים וליצור אירע מיוחד ומהנה שייזכר לעוד זמן רב. גם כאן, כמו באירוע גדול ניתן לשלב די ג'יי, צלם ועוד שלל גימיקים קטנים שיהפכו את האירוע עצמו למהנה במיוחד.

מה לקחת בחשבון?

בשוק פועלות כיום מסעדות לבר מצווה בכמות גדולה. ניתן לבחור כל סוג של אוכל וכל סוג של מסעדה לקיים בה את האירוע. מומלץ לחשוב מראש על מיקום המסעדה, לברר האם הוא נגיש לכולם, סידורי חנייה ועלויות. בהמשך יש לקחת בחשבון גם את הנושא של סוג האוכל ולוודא כי יהיה מבחר הולם לכולם. יש לקחת בחשבון גם את גודל המעדה ביחס לכמות המוזמנים ואך קיומם של מתקנים נוספים בה שיוכלו לשמש ליצירת ערב מיוחד ומקורי.

תוספות

ניתן לשלב בערב סרט תמונות של חתן האירוע עם שירים מרגשים, לשם כך יש לוודא כי במקום יש טלוויזיה וכל הציוד הדרוש להפעלת סרט כזה. חשוב לוודא כי יש במקום עמדת די ג'יי, במקרה שהחלטתם להביא די ג'יי מטעמכם. יש מסעדות לבר מצווה שיהיו גדולות דין ויוכלו להשאיר לכם מרחב לריקודים. גם את זה כדאי לקחת בחשבון מראש בתכנון הערב ולקבוע זאת מראש עם מנהל האירוע במסעדה. מעבר לכך יש לקחת בחשבון את סידורי השולחנות ועיצוב החלל כולו. ניתן להוסיף פרחים, בדים ובלונים, הכל כיד הדמיון הטובה עליכם.


זה יכול לעניין אותך: